Idag har Melker varit i svappis med sin fammo hela dagen, medan M har jagat fågel i Paksu och jag har sytt mössor för brinnande livet och vilat min onda rygg en hel del. M & M for dit på morgonen och jag har hämtat hem honom vid tre tiden. Jag är verkligen inte skapt för att ha barnvakt till min son. Även om det absolut behövs ibland och även om det alltid går hur bra som helst för honom så vill jag bara vara med min son hela hela tiden..
 
Allt hade gått hur bra som helst, men när jag kom och hämtade honom sköljde känslorna över honom och han blev lite ledsen och mammasjuk. Mitt lilla barn som är så liten <3
 
 
 
Imorgon är det måndag igen och M börjar jobba som vanligt igen. De har lovat svin kallt hela veckan så jag gissar att denna vecka kommer att bli en inomhusvecka med mycket tråk och gråt :( Dessutom har vi inte Emma och Linn att hänga med längre. För imorgon börjar Linn sin inskolning på dagis. Längtar som attan tills Linnea och Colin kommer hem från Australien igen :)
 
Imorgon kommer även våran diskmaskin :D jippie!
Det ska bli så underbart att slippa stå vid den där diskbänken dag ut och dag in. DET får min rygg spunk av om nått... :/

Kommentera

Publiceras ej