Ett tag sen ! 
 
Magnus har haft ledigvecka och vi har varit hos hans mommo i Paksu igen :) Den här gången två nätter, kanske två nätter för mycket :/ För med mig hem fick jag en inflamation i ett muskelfäste i ryggen :( Troligtvis pga sängarna. 
 
Kom alltså inte upp ur sängen i onsdags, utan Magnus fick agera bärgningshjälp. Tur att jag fick komma till både barnmorska och sjukgymnast redan på onsdag. Nu är ryggen bättre men det övriga är som vanligt dvs bajs! 7 veckor kvar! Nu är det bara att bita ihop den sista tiden :)
 
Och som om det inte vore nog med mina problems så har även Melker varit sjuk i snart en vecka. Hes, snorig, täppt och hosta :( Inatt fick han ta pappsens plats i vår säng, medan M fick gå till soffan. Melker har hostat under natten, men ändå lyckats sova till 06.30 :) SKÖNT!
 
 
 
Min älskade krabat <3
 
Idag hoppas vi på lika fint väder som igår :) Så vi kanske kan gå ut en sväng och iallafall hämta in posten. Kl 15.00 är det dags för tandis för mig :/ Hoppas på noll hål, men jag vet ju om att min tandkvalla blir apdålig när jag är gravid :( SKIT! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej